Váš partner pre financovanie automobilov už od roku 1998

Recenzie našich zákazníkov

mladá štastný pár v stredných rokoch s dieťatom cestuje v novom automobile na výlet

Čo o nás hovoria naši zákazníci?

Ohodnoťte naše služby
  • Autorenta našu rodinu sprevádza už niekoľko desaťročí

"Mladý, bezdetný pár získal svoje prvé auto Alfa Romeo :) S príchodom potomka ďalšie auto Ford Focus combi a s príchodom ďalšieho potomka sa náš autopark zmenil na Chevrolet Orlando a Daewoo Kalos. A to všetko za pomoci Autorenty. Odbornosť, nadštandardná komunikácia, ochota poradiť a pomôcť nás doviedla do opakovaných obchodných kontaktov. Na základe pozitívnej skúsenosti sme neváhali a aj financovanie spojené s prechodom z nášho menšieho bytu do väčšieho sme uskutočnili pod taktovkou Autorenty. Skrátenie termínu zo strany predávajúceho situáciu s predajom starého a kúpou nového bytu skomplikovalo a len vďaka Autorente sme našli finančnú cestu a nemuseli hľadať inú nehnuteľnosť. Môžeme len vrelo odporúčať."

Marišlerovci
    Chevroled Orlando
  • Som spokojná s prístupom, rýchlym a jednoduchým schvaľovacím procesom úveru...

"Prvýkrát som sa o firme Autorenta dozvedela na odporúčanie rodinných známych v r. 2013 keď som potrebovala kúpiť a prefinancovať nové auto. Bola som spokojná s prístupom, rýchlym a jednoduchým schvaľovacím procesom úveru, následnou pomocou a poradenstvom počas celej doby splácania aj pri predčasnom splatení úveru. Odvtedy spoločnosť Autorenta odporúčam priateľom aj známym."

andrea golianova
    Andrea Golianová
    Ford Focus
  • Leasing bol rýchly, bezproblémový a za skvelých podmienok

"Od Autorenta som kúpil automobil VW Golf. Tak s autom ako aj s prístupom a vybavením som bol nadmieru spokojný. Leasing bol rýchly, bezproblémový a za skvelých podmienok pre mňa. Auto bolo v parádnom stave a slúži mi dodnes už niekoľko rokov. Vrelo odporúčam túto spoločnosť."

Robert Goga
    VW Golf 1,6
  • Celý proces prebehol rýchlo a s ľudským prístupom

"Moja skúsenosť s vybavením úveru na auto cez Autorentu bola veľmi pozitívna. Nie len ja, ale aj moji rodinní príslušníci a známi, čo služby v minulosti využili, boli veľmi spokojní. Komunikácia bola jasná a zrozumiteľná, celý proces prebehol rýchlo a s ľudským prístupom, čo je niečo, čo sa dnes už len zriedka vidí. Určite túto službu využijem aj v budúcnosti a odporúčam ju aj ďalším."

Štefan Rybár
    Suzuki Swift
  • Maximálna spokojnosť, ústretovosť, diskrétnosť, výborné poradenstvo a rýchlosť v získaní úveru na kúpu auta...

"Tak by som v skratke zhrnula našu osobnú skúsenosť s finančnými službami spoločnosti Autorenta. Už prvotná konzultácia nás ohromila, s akou ochotou pristupovala pani Hríbiková k vybaveniu úveru . Všetko prebehlo naozaj rýchlo, predložila a zrozumiteľne vysvetlila rôzne spôsoby financovania a s najlepším vedomím nám pomohla rozhodnúť sa pre tú najlepšiu možnosť. V rekordne krátkom čase sme nadobudli finančné prostriedky a auto bolo naše :) Spoločnoť Autorenta 100 % doporučujem a viem, že sa na nich obrátim aj v budúcnosti. Vyjadrujem im veľké poďakovanie!"

Andrea Kubikova
    Peugeot 508SW, 2.0
  • Je super, že som vlastne nemusela nič urobiť, len si vybrať auto

"Práve sa teším na svoje už tretie vozidlo s financovaním. Musím oceniť to, že v uponáhľanej dobe je super, že som vlastne nemusela nič urobiť, len si vybrať auto. Určite doporučujem, lebo naozaj aj na prístupe záleží."

Zuzana Micova
    Škoda SuperB
  • Vrelo odporúčam autorenta.sk ako prvú voľbu pri financovaní automobilu

"Veľké ďakujem za skvelý servis ohľadom úveru a aj spätného financovania. Dovolím si vyzdvihnúť naozaj pro-klientský prístup, kde sa naozaj hľadajú riešenia ako klientovi zabezpečiť financovanie na mieru. Snažil som sa vybaviť fiancovanie aj inde. Bola to strata času. Naštastie som sa dostal na www.autorenta.sk cez odporúčanie a rovnako aj ja vrelo odporúčam autorenta.sk ako prvú voľbu pri financovaní aj ďalej. Ešte raz ďakujem p. Anna."

Peter
    MERCEDES V-Class
Otvoriť chat